Modul PUSH-LIMIT este modul normal de Counter-Strike 1.6, la care se adauga o restrictie pentru echipa CT, aceea ca nu au voie sa depaseasca limitele de PUSH. PUSH-ul reprezinta patrunderea echipei CT spre baza echipei T in loc sa apere bombsite-urile. Pe hartile tip cs_ (cu ostateci), PUSH-ul reprezinta patrunderea echipei T-ilor spre baza echipei CT in loc sa apere ostatecii. Pentru a contracara acest lucru, pe server este instalat un plugin ANTI-PUSH. In momentul in care limitele de PUSH sunt atinse, CT-ii (respectiv T-ii pe hartile cs_) primesc slay. Pe langa acest plugin, pe server exista pluginul ANTI-CAMP, care indeamna echipele sa-si indeplineasca obiecivul in loc sa campeze. In momentul in care obiectivul nu este indeplinit, jucatorii ramasi in viata din echipa pierzatoare primesc slay. Obligatiile echipelor pe hartile de_: Echipa CT: - apara bombsite-urile si nu depasesc limitele de PUSH in primele 45 de secunde ale rundei. - daca bomba a fost totusi plantata, sunt obligati sa se duca sa dea defuse. - CT-ii ramasi in viata dupa ce explodeaza bomba vor primi slay. Echipa T: - sunt obligati sa atace bombsite-urile pentru a planta bomba. - daca se campeaza peste o anumita limita, acelui jucator i se va scadea treptat viata, pana la 0. - daca bomba este plantata, echipa T este obligata sa apere bomba pana explodeaza. - daca echipa CT da defuse, jucatorii ramasi in viata de la echipa T vor primi slay. Obligatiile echipelor pe hartile cs_: Echipa CT: - sunt obligati sa mearga sa salveze ostatecii. - daca se campeaza peste o anumita limita, acelui jucator i se va scadea treptat viata, pana la 0. - daca runda se termina fara a se salva ostatecii sau fara a elimina toti jucatorii din echipa T, jucatorii ramasi in viata de la echipa CT vor primi slay. Echipa T: - apara ostatecii si nu depasesc limitele de PUSH in primele 45 de secunde ale rundei. - T-ii ramasi in viata dupa ce salveaza ostatecii vor primi slay.
|